CARA PUTIHKAN KULIT GELAP & KUSAM

BAGAIMANA UNTUK MENGEMBALIKAN KEJELITAAN WAJAH SEMULAJADI
  • Mencerahkan kulit
  • Menganjalkan tisu kulit
  • Membersihkan kulit dari bintik hitam
  • Membuang sel-sel kulit mati

KENAPA BERLAKUNYA MASALAH KUSAM DAN GELAP

Terdedah Gengan Sinaran UV

Penggunaan Produk Kecantikan Yang Salah

2

Tidak Menjaga Kulit Dengan Baik

FAKTOR-FAKTOR YANG MENJEJASKAN WARNA KULIT

Dalaman factor stress ,tekanan, lesu dan gangguan fungsi kelenjar endokrin , pengaruh ubat-ubatan banyak kurang tidur dan factor genetic.

Luaran salah guna produk kosmetik yang tidak berkualiti , terdedah di bawah sinaran matahari, rawatan kulit yang salah serta pencemaran udara dan redikal bebas.

Sebab utama jadinya kulit gelap dan kusam ni adalah di sebabkan oleh kekurangan glutathione , kurangnya kologen dan metabolism dalam badan.

Cara mudah untuk atasinya adalah dengan pengambilan 3 bahan utama untuk menstabilkan balik tahap keseimbangan bahan dalam badan iaitu

Glutathione- berfungsi untuk memutihkan kulit , antioksiden, agen detox memperbaiki sistem pertahanan ( sistem imunisasi) , meningkatkan tenaga , menggalakkan tidur yang lebih baik.

Vitamin C – Melindungi kulit dsri sinaran UV, mengurangkan dan mencegah kendur dengan menigkatkan keanjalan kulit selain membantu mengurangkan berat badan dan mengekalkan berat yang ideal.

Hyaluronic Acid ( HA) – Bertindak sebagai egen yang menarik dan mengekalkan kandungan air di dalam badan , ini akan menyebablkan kuklit menjadi tegang dan mengurangkan kedutan dan garis halus di wajah. Ia juga mengurangkan proses penuaan  menjadikan tona kulit sekata.

''RAHSIA UNTUK DAPATKAN KULIT CERAH PUTIH SECARA SEMULAJADI TANPA RAWATAN MERBAHAYA''

Ketahui Bagaimana Anda Boleh Dapatkan Kulit Wajah Bersih Cerah Seperti Yang Anda Mahukan

Bermacam-macam produk kulit yang berada di pasaran yang saya pernah cuba dan yang ini yang paling berkesan  yang pernah saay jumpa selama saya mempunyai masalah kulit gelap dan kusam ni. Sebelum ni saya segan dengan suami sendiri apabila suami dah mula tegur kulit syaa makin gelap dan lesu.

Begitulah kata Puan Suha yang dahulunya mempunyai masalah kulit kusam dan gelap yang agak teruk.

Saya tak dapat gambarkan betapa GEMBIRANYA apabila KULIT WAJAH SAYA KEMBALI PULIH DAN FLOLES

Selama saya mempunyai masalah kulit kusam dan gelap ni berpuluh produk yang saya sudah cuba, dan sejujurnya saya tidak pernah mencuba produk yang bagi kesan sebaik ini. Jadi saya sangat seronok untuk berkongsi tentang produk ini kepada mereka yang mempunyai masalah kusam dan kulit gelap macam saya juga.

Kita sebagai wanita mesti nak kulit yang bersih dan kemas, kena pula wanita yang bekerjaya lagi lah perlukan penjagaan kulit yang baikdan floles. Umur anda tak sampai lagi 40 tahun namun kulit wajah dah nampak seperti umur 55 tahun.

Apa yang pelru anda tahu , masalah di atas ini bukanlah anda seorang sahaja yang hadapi tapi ribuan di seluruh dunia menghadapi masalah yang sama.

BAGAIMANA CARANYA NAK MENGHILANGKAN KULIT KUSAM DAN GELAP, JAWAPANNYA ADA DALAM GLUTACAPS

  • Kerana ianya mempunyai bahan-bahan semulajadi yang akan membantu kulit kembali berseri dengan adanya ketiga-tiga bahan  diatas.
  • Fungsi utama GLUTACAPS ni adalah sebagai egen pencerah dan mengekalkan kestabilan kulit dan melindungi kulit daripada rosak dan terdedah.

  • Untuk mendapatkankulit cerah dan bebas kusam ni , perlu menstabilkan dahulu Metabolisma, Kolegen dan Astrogen dalam badan kita. Selepas kesemuanya stabil barulah perubahan akan berlaku pada kulit kita.
  • Bahan-bahan yang ada dalam Glutacaps ni akn pastikan kestabilan kembali seperti biasa.
  • Ribuan pengguna yang berjaya dapatkan balik kulit cerah bebas kusam dengan amalkan Glutacaps ni sahaja. Ini antara respon penggguna berjaya.

RESPON PENGGUNA GLUTACAPS

Suria 26 Tahun-Klang

Penggunaan selama 2 minggu sahaja - Suria ,Klang

Siti 30 Tahun- Johor

Kak tak pernah pakai produk kecantikan, Alhamdulillah cerah

Kasih 25 Tahun-Tumpat

Terima kasih Glutacaps syukur sangat.

Marzia 32 Tahun, Jerantut

Tona kulit sekata dan nampak cerah-Marzia, Jerantut

Liza 30 Tahun- Kedah

2 botol je Alhamdulillah dah cerah full body 

Mastura 29 Tahun – Kemaman

Baru makan 6 biji jer kulit makin cerah

SIJIL DAN PENGINGTIRAFAN

Ini yang menyakinkan bila semuanya di kawal di bawah Biro Farmasi Kebangsaan. Menguatkan lagi keyakinan bahawa Glutacaps ni selamat dan berkesan

HARI INI GLUTACAPS ADA BUAT PROMOSI YANG TERHAD

Setiap pembelian hari ini akan dapat PERCUMA sabun dan facemist. Memang best tip top guna Serum dengan sabun Crystal Soap ni.

Kalau nak beli memang mahal, tapi HARI INI  dapat FREE sahaja dengan pembelian set GLUTACAPS

Fungsi Facemist

✓ Melembabkan kulit

✓ Lembutkan Kulit dari dalam

✓ Fungsi Facemist

Crystal Soap

✓ Menanggalkan kotoran pada kulit

✓ Menghilangkan bintik hitam

✓ Makeup remover

✓ Kecilkan liang pori

✓ Buang bintik hitam

Promo ini terhad hari ini 21/05/2020 sahaja

Hanya tinggal 6 jam lagi sahaja untuk grab promo ni

Jangan Tunggu Lagi Dapatkan Sekarang,Promosi Sangat-sangat Terhad

JANGAN TUNGGU LAGI DAPATKAN SEKARANG DAN BEBASKAN DIRI ANDA DARI MASALAH KULIT GELAP DAN KUSAM
SERLAHKAN KECANTIKAN DAN KEJELITAAN ANDA DENGAN GLUTACAPS

DAPATKAN PROMOSI TERHAD HARI INI


SOALAN LAZIM

Tak sesuai untuk ibu mengandung

7 hari tempoh perubahan akan berlaku

Menggunakan Khidmat Poslaju

2 hingga 3 hari waktu bekerja

Sehari ambil 2 biji, 1biji waktu pagi sebelum sarapan, 1 biji sebelum tidur

Sebotol ada 30 kapsul

Untuk sebarang bantuan boleh hubungi no Whatapps di bawah direct ke HQ
0102707568